Thursday, September 27, 2012

Aku bahagia punya kamu

Assalamualaikum...

Aku bahagia punya kamu dalam hidup ku.. Utamanya adalah untuk Allah Yang Maha Esa.. Dia tak pernah meninggalkan aku walau sesaat...sebaliknya, aku yang selalu lupa padaNya... Semoga Allah mengampunkan segala kelalaianku ini...

Keduanya, Aku bahagia punya suami yang memahami aku terutama ketika aku membebal tak tentu pasal.. Hahaha.. Walaupun kadang2 dia sgtla leka dgn naruto..dengan one piece..dgn internet...dgn game.. tapi dia masih boleh bersabar terutama ketika aku membebal tak tentu pasal...tak dpat dibayangkan kalau dia bukan mcm tu dgn keadaan aku yang begini... Kalau diajak berbincang...mmg payah sbb kami selalu tak sependapat... kadang2 ayat2 dia, ayat2 tak menaikkan semangat... pedasss je kat telinga nie.. hehehe.. mcm mana pun dan 7 tahun kami kawin... anak pun dah 3.. semoga Allah merahmati perkahwinan kami hingga ke alam akhirat.. Amin...

Ketiganya... Aku bahagia punya Mak dan Adikku, Norazila.. Walaupun mak aku jenis yang sukar diramal emosinya.. tapi Alhamdulillah...aku melihat dia sentiasa menyokong kemahuan aku... Dalam sokongan pasti aada nasihat... Adik aku...ngeh..ngeh.. kalau tak puas hati pun tak lama.. jarang bergaduh kami nie.. Alhamdulillah... paling2 pun dia tgk tv je kat rumah kalau tak puas hati dgn aku.. pandai2la mengambil hati...

Keempatnya, Aku bahagia punya Liyana, Muazzam dan Safwan dalam hidup aku.. Anugerah dan amanah Allah yang Maha Esa utk aku n suami... Kalian la racun, kalian la penawar... bila melihat mata kalian, terus cair..bagai lilin dibakar api... Walaupun kadang2 kelakuan kalian menaikkan darah Ibu..dan Ibu akan jadi gorila terkinja2 marah kalian...kalian pasti akan datang cakap kamu sayangkan Ibu (kecuali safwan yer.. belum pandai cakap...nagis pandai.. :)) Kena marah dgn ayah, cari ibu...kena marah dgn ibu, cari nenek.. muahahahha... Alhamdulillah..aku punya kebahagiaan sebagai seorang Ibu..

Kelimanya..Aku bahagia punya kawan2 yang sentiasa menyokong, memberi nasihat, memberikan galakan dan dorongan..walau ada antara nya yang sering memandang remeh padaku.. Alhamdulillah. Aku doakan agar Allah sentiasa merahmati kawanku2 didunia dan diakhirat kelak...

Keenam, aku bahagia punya Kakak2 yang penyanyang....mengambil berat... sporting dan gila2... kuikuikui.. Azlina Ab Aziz n Aniza Ab Aziz... walaupun kadang2 perangai menopos kalian datang...tapi tak lama.. hahaha... Tapi aku amat menyesal dgn abangku yang sorang... Azman Ab Aziz... walaupun dia waliku, namum aku tak nampak kasih sayangnya pada aku dan adikku..mungkin kami berlaian Ibu..

Ketujuh, Aku bahagia punya sahabat2 bisnes yang sentiasa memberikan galakan pada aku, walaupun aku ni sentiasa on off bisness... Sentiasa beri alasan utk tidak datang meeting... last2 nama aku expired dahhh... hahahha... keserasian itu penting...coaching itu juga penting.... :D

Kelapan... Aku bahagia punya Blogggg... disini akan kuluahkan isi hatiku... disini aku luahkan segalanya yang boleh diluahkan... Walaupun aku melawat dia sekali sekala.. dan datang hanya bila hati gundha gelana... tapi dia tetap dihati..

No comments: