Saturday, December 18, 2010

Blogku dan Bersawang mawang....

Haishhhh... kesian... Blog dah bersawang mawang...mayang diulik... Kenapa??? sbb pemiliknya tidola kot... tido dr berblogging.. kerja? JALAN....

Nak cerita apa yer...Hmmm no idea.. baru balik dr jalan2 ke bloh cik ber.. cik mal.. azyza..liyana... dan kawan2 seantero blog.... Rupanya bukan blog aku jer yang bersawang mawang,,,,,, ada juga yang lain... hehehhehe...

Rasanya Masih belum terlambat nak ucap.. Salam Maal Hijrah... 1432H.. Buka buku baru setelah tutup buku lama... Adoi.. buku lama pun nampak mcm tak berapa cantekkk jer... Moga2 ada amalan yang terbaik yang telah dilakukan utk setahun lepas.... InsyaAllah...

Hijrah!.. Nampaknya nak kena berhijrah lagi... Hijrah ke alam baru dalam hidup... kalau selama ni duk pulun kertas dan pen serta komputer kat opis... lepas ni tak berapa nak tgk la benda2 ni semua agaknya...
Hijrah apa? hmm.. biarla dirahsiakan dulu... InsyaAllah sampai detik dan masa ...pasti akan diketahui...

Hari ni rasa nak berfeeling2 lebih... maka lagu di post bawah.. ditujukan khas utk anda semua... !

Hidup Norazita! eh.. sorry terlebih acting suda...

WALI BAND - BAIK BAIK SAYANG ( ORIGINAL )