Monday, June 21, 2010

Muazzam dah setahun...:)

Muhammmad Muazzam dah setahun 18/06/2010 (jumaat) ari tu....
Dah besar anak lelaki ibu nie... makin montel....
Perkembangan Muazzam setakat ni... dah boleh bertatih 5 tapak... yang paling ibu kagum dia x jalan pelan2 dia terus lari.... hahahhahaha.... geram juga tgk Muazzam... sbb bdn agak bam-bam...maka lambatla nak berjalan ...tak seperti kakak liyana... 11 bulan dah bertatih...cukup setahun..dah boleh jalan sendiri.... Tapi Ibu x kecewa sbb setiap anak itu lain perkembangan...perangai...

Paling Ibu kagum....kalau Muazzam tgk channel 106 time jam 7-7.30 & 8-8.30pm... masa siaran zikir... hmm...tekun  betul Muazzam tgk & dengar....Moga2 terusla mcm tue yer... InsyaAllah jadi insan yang sentiasa ingatkan Allah.... Kadang2 kalau kakak ambil remote Astro..Muazzam boleh berebut dgn dia... hhmm..anak2 ibu....Kakak boleh kalah.... wawawa...!!!

Kakak pulak...x abis2 dgn 616 & 613.... sampai Ibu dah naik hafal citer tom & Jerry tu...Batman... Ironman.. Pink Panther...Word wolrd... Tapi Kakak lagi bagus bertutur bahasa ingeris dr melayu.. sbb apa Ibu cakap mcm tue...sbb sekali kakak kata nak layang-layang mcm nie... "Ibu nak dayang-dayang..." hahahahha...kalau kakak x tunjuk ibu pun ingat dayang je.... Tapi kadang2 kata2 org buat Ibu berkecil hati sket...salah ke kakak ckp english.... xperla kakak..Ibu sokong kakak sepenuhnya....

Liyana & Muazzam tetap buah hati pengarang Ayah & Ibu.... semoga kalian terus berusaha menjadi anak yang soleh n solehah...berjaya di dunia n akhirat....

We love u sayang.....