Thursday, August 14, 2008

Teringat Kekawan Lama....

Assalamualaikum...

hmm...hari nie aku teringat kepada semua kawan2 lama aku.., baik kwn-kwn di sekolah rendah..menengah..mahupun di UTM...Apa kabar la semua.... pada ani..maz..ina..zira..zila...ima..epoy..mamat..apis..syahmi...azmi...yat...izan...as..sue (ni kira semua sue la yer...) liza..jen.. dan semuala...tak lupa nik..nadirah...isk x teringat aku...banyak sgt kawan aku nie...

Aku pasti skrg semua tgh sibuk menguruskan kerjaya...keluarga...bisnes... betul tak..?? kekadang aku terpikir..."rupa2nya aku masih bayak benda untuk diingat....kenangan lama...kawan2 dan segalanya...

hidup kita penuh cabaran skrg ...dugaan....suka..duka...aku harap kita semua dapat hadapi dengan tenang.... Aku tetap mcm nie...kekadang berimpian untuk memajukan diri..namun aku tetap mcm nie.... nak kata x maju...maju dah rasanya..tapi maju dari segi lain la... kekadang aku bosan dgn hidup aku...rutin aku setiap hari.... pagi g kerja...pastu tue buat kerja yang sama dari 4 tahun lepas sampaila skrg.... takde peningkatan langsung....environment kerja aku dah tepu... aku melakukan kerja yang sama setiap hari... agaknya ini yang dikatakan kerjaya yang tiada peningkatan... :)

hmm... setakat sahaja la coretan aku kali ini....Lain kali aku menulis lagi...

pada kawan2..... "SELAMAT MAJU JAYA"